Zgłaszanie problemów z funkcjonowaniem systemów UŁ, oraz problemy ze sprzętem komputerowym odbywa się poprzez  system Help Desk – Centrum Informatyki.

Wejście do systemu zgłoszeń  następuję poprzez kliknięcie ikony „Help Desk” na Państwa pulpitach. 

Jeśli komputer jest zalogowany kontem Active Directory, logowanie nastąpi automatycznie.

Jeżeli nie, należy się zalogować swoim kontem w postaci imie.nazwisko@adm.uni.lodz.pl

 

Następnie wystarczy kliknąć „+ Nowe zgłoszenie” ,wybrać kategorie zgłoszenia, wpisać treść problemu, można dodać załącznik i nacisnąć „Wyślij

Na email, z którego jest wysyłane zgłoszenie zostanie dostarczone powiadomienie o przyjęciu zgłoszenia, (od Zgłoszenia ITManager UŁ <itman@uni.lodz.pl> )

W trakcie obsługi zgłoszenia będą przychodziły nowe wiadomości o każdej zmianie statusu zgłoszenia (kto zajmuję się zgłoszeniem i na jakim etapie jest realizowana naprawa).

Instrukcja platformy zgłoszeniowej HD dla pracowników UŁ – kliknij.

 

Dodatkowo chcielibyśmy poinformować że administratorzy z Centrum Informatyki mogą łączyć się do Państwa komputerów zdalnie.

Zawsze będzie to poprzedzone telefonicznie z numeru: 42 635-65-00, 635-65-22,  a Państwo musicie wyrazić zgodę na przejęcie kontroli nad komputerem.

 

Jeśli nie jesteście Państwo pewni, czy na pewno kontaktuje się z Państwem pracownik Centrum Informatyki, wystarczy to potwierdzić dzwoniąc na podane numery.

Alternatywna pomoc zdalna: